Settings and search
Strategia PR instytucji kultury - szkolenie Kadra Kultury | 30.05-1.06.2016
Rekrutacja: 25.04-9.05.2016
REKRUTACJA OTWARTA
Dla kogo jest to szkolenie:
- Dyrektorów i wicedyrektorów instytucji kultury, którym podlegają działania promocyjne
- Kierowników i specjalistów zatrudnionych w instytucji kultury odpowiedzialnych za realizację działań z obszaru marketingu, promocji i public relations
- Pracowników instytucji kultury odpowiadających za działania strategiczne i przygotowanie strategii rozwoju instytucji
- Pracowników i wolontariuszy organizacji pozarządowych i firm prowadzących działania marketingowe w sektorze kultury
Poznasz:
- jaka jest specyfika metodologii budowy strategii promocji w instytucji kultury i jej praktycznymi aspektami
- jak dopasować działania komunikacyjnych do potrzeb i oczekiwań interesariuszy (odbiorców) do aktywności programowej instytucji kultury
- rolę i sposoby wykorzystania zintegrowanej komunikacji marketingowej (i jej wybranych narzędzi) w rozwoju strategicznym instytucji kultury
- narzędzia (głównie niskokosztowymi, możliwymi do łatwej implementacji) przygotowania, wdrażania i ewaluacji strategii promocji instytucji kultury
- znaczenie komunikacji z interesariuszami i pracownikami, wolontariuszami na różnych etapach realizacji strategii promocji instytucji kultury
- trendy we współczesnej komunikacji instytucji kultury
Czego się nauczysz:
- Diagnoza, planowanie, wdrażanie i ewaluacja strategii promocji w instytucji kultury
- Budowanie działań wizerunkowych w oparciu o efekt synergii komunikacyjnej z interesariuszami instytucji kultury
- Kreowanie właściwych przekazów do interesariuszy instytucji kultury
- Budowanie zintegrowanych działań promocyjnych – także w ramach procesu wzmacniania komunikacji wewnętrznej w instytucji kultury
Program: szczegółowy program dostępny TUTAJ
Trener: Adam Piwek
Termin: 30.05-1.06.2016
Ilość miejsc: 22
Ośrodek szkoleniowy
Dom Pracy Twórczej w Radziejowicach
REKRUTACJA
Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY (dostępny w czasie trwania rekrutacji) można wypełniać między 25 kwietnia - 9 maja 2016 r. (włącznie). Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru. Link do formularza pojawi się w dniu otwarcia rejestracji.
Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy do 11 maja 2016r.
Koszt: Zależy nam na profesjonalizacji Kadry Kultury dlatego nasze szklenia są non-profit. Dodatkowo Narodowe Centrum Kultury dotuje finansowo szkolenia, dlatego ich cena może być konkurencyjna do ofert rynkowych:
-
600,00 PLN + 23% VAT (brutto: 738.00 zł) - cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych, wyżywienia i zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym.
-
450.00 PLN + 23% VAT (brutto: 553.50 zł) - cena szkolenia dla osób, które nie korzystają z zakwaterowania w ośrodku szkoleniowym. Cena obejmuje koszt: szkolenia, materiałów szkoleniowych i wyżywienia.
Wpłaty: Wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu. Termin dokonania wpłaty: 13 maja 2016 r.
Konto nr: 61 1130 1017 0000 0577 0120 0001
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu "Strategia PR instytucji kultury"
W cenę szkolenia wliczone są:
- udział w zajęciach,
- wyżywienie,
- nocleg,
- transport na trasie Warszawa - ośrodek szkoleniowy - Warszawa
- materiały szkoleniowe,
- zaświadczenie o udziale w szkoleniu.