Settings and search
Cultural Skills Academy - szkolenia
We współpracy z British Council, Arts Marketing Association, The Audience Agency, Goldsmiths University rozpoczynamy projekt Cultural Skills Academy – trzydniowe szkolenia w następujących obszarach: budowanie publiczności, planowanie strategii w mediach, tworzenie modeli biznesowych.
Kursy mają na celu wyposażenie pracowników sektora kultury w praktyczne umiejętności i wiedzę, a w rezultacie wspierać rozwój oraz profesjonalizację tych obszarów w Polsce.
Kursy będą prowadzone w języku angielskim przez ekspertów brytyjskich instytucji: Arts Marketing Association, The Audience Agency oraz University of Goldsmiths.
Program Cultural Skills Academy został przygotowany specjalnie z myślą o polskich odbiorcach, opartych na najlepszych brytyjskich i międzynarodowe przykładach. Uczestnicy wezmą udział w zajęciach zarówno teoretycznych, jak i praktycznych, a po zakończeniu kursu objęci zostaną opieką doświadczonego tutora.
Po ukończeniu wybranego przez siebie kursu, uczestnicy zostaną zaproszeni do włączenia się w międzynarodową sieć praktyków działających w dziedzinie kultury i przemysłów kreatywnych, a tym samym będą mieć szansę na wymianę doświadczeń i pomysłów na współdziałanie i wymianę doświadczeń.
Szkolenia i terminy
- Planowanie strategii w mediach cyfrowych: 6-8 kwietnia 2016
- Budowanie publiczności: 13-15 kwietnia 2016
- Tworzenie modeli biznesowych 18-20 kwietnia 2016
Każdy z kursów trwa 3 dni. Zajęcia prowadzone są w języku angielskim; odbywają się w godz. 9:00–17:00
Rekrutacja:
FORMULARZ REJESTRACYJNY można wypełniać do 15 marca 2016 (włącznie).
Lokalizacja:
Centrum Konferencyjne Zielna
ul. Zielna 37
00-108 Warszawa
Koszt:
1150 PLN (zwolnione z VAT)
Cele:
- Zachęcenie osób pracujących w sektorach kultury i przemysłów kreatywnych do wdrażania nowych, niestandardowych sposobów myślenia i podejścia do realizowanych projektów
- Wzmocnienie kompetencji zawodowych i poszerzenie wiedzy kadr kultury
- Zbudowanie międzynarodowej sieci praktyków działających w dziedzinie kultury i przemysłów kreatywnych
Programy szkoleń:
1.Tworzenie modeli biznesowych
Dla kogo: Kurs adresowany jest do doświadczonych pracowników sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którzy chcą poznać nowe metody tworzenia modeli biznesowych oraz szukają możliwości rozwoju swojej organizacji, w szczególności w zakresie zawierania strategicznych partnerstw z innymi instytucjami działającymi w sektorze kultury. Uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz pomysłami na nowe rozwiązania z grupą kursantów.
Elementy programu:
- potencjał sektora w zakresie tworzenia wartości (value creation) – estetycznej, społecznej i finansowej
- mierzenie efektywności działań
- znaczenie inteligencji emocjonalnej w tworzeniu modeli biznesowych
- tworzenie i wdrażanie modeli biznesowych i finansowych
2.Budowanie publiczności
Dla kogo: Kurs adresowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla z sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którym znane jest zagadnienie budowania publiczności, i którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.
Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych trenerów, którzy podzielą się szeregiem przykładów z Wielkiej Brytanii oraz z własnej praktyki zawodowej. Program oparty jest na założeniu, że publiczność jest punktem wyjścia dla wszelkich działań danej instytucji. Uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami oraz wyzwaniami z zakresu budowania publiczności – zostaną one omówione wraz z propozycją konkretnych działań i rozwiązań.
Elementy programu:
- tworzenie strategii rozwoju publiczności
- analiza profilu obecnej i przyszłej publiczności
- bariery zaangażowania publiczności i sposoby ich pokonywania
- angażowanie trudno dostępnych i zróżnicowanych publiczności
- budowanie publiczności w praktyce
- monitorowanie i ewaluacja strategii
Więcej szczegółów można znaleźć w broszurze.
3.Planowanie strategii w mediach cyfrowych
dla kogo: Kurs adresowany jest do specjalistów marketingu średniego i wyższego szczebla z sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którzy na co dzień pracują w oparciu o cyfrowe kanały komunikacji i chcieliby poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć umiejętności w tym zakresie.
W jaki sposób odpowiednio dobrać właściwe kanały komunikacji z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki organizacji oraz jej odbiorców? W trakcie kursu zaprezentowany zostanie szereg narzędzi pomocnych w budowaniu publiczności i rozwijaniu potencjału instytucji.
Elementy programu:
- tworzenie strategii działań w mediach cyfrowych
- narzędzia i kanały cyfrowe
- dane analityczne niezbędne do stworzenia strategii cyfrowej
- angażowanie aktualnych oraz potencjalnych odbiorców poprzez kanały cyfrowe
- innowacje w mediach cyfrowych