19 czerwca – „Jak codziennie być nowością?”

Gość: Bartek Czarkowski – dyrektor programowy newonce.radio.

Nowoczesne media w czasach pandemii i ich współpraca z artystami. Jak mogą się oni zaangażować w działanie start-upów mediowych, jaką wartość i wiedzę wnoszą? Na czym polega spektakularny powrót zainteresowania radiem internetowym i podcastami?

 

26 czerwca – „Online-inteligencja”

Gość: Jarosław Kosyra – manager wytwórni SBM Label

Narzędzia wykorzystywane w sprzedaży i promocji online artystów związanych z wytwórnią. Streaming, sprzedaż digitalna, e-commerce, teledyski – procentowe role w przychodzie oraz funkcjonowaniu firmy i konkretnych artystów. Jak dociera się do młodej publiczności, jak pracuje się z młodymi artystami?


3 lipca – „Co o tym myślą artyści?”

Gość: Natalia Nykiel – wokalistka i autorka tekstów

Analiza tematów wszystkich tematów webinarów patrząc przez pryzmat swojej kariery, dzięki czemu uzyskujemy spojrzenie artysty na współczesną branżę muzyczną w Polsce.

 

10 lipca – „Barok 2.0”

Gość: Jakub Józef Orliński – wybitny kontratenor

Przedstawienie perspektywy międzynarodowej blokady w sferze muzyki, minusy i plusy sytuacji z punktu widzenia muzyki poważnej. Media społecznościowe w służbie gatunków muzycznych pierwotnie nie kojarzących się z wykorzystaniem nowych technologii. Jak przebić się w konfrontacji z bardziej popularnymi wśród młodych odbiorców gatunkami?


17 lipca – „Ścieżka dźwiękowa 2049”

Gość: Miro Kępiński – polski kompozytor muzyki filmowej

Czy ogromna popularność platform typu Netflix i HBO GO, może pomóc w promocji polskiej muzyki? Kompozycje polskich autorów coraz częściej goszczą w zagranicznych serialach i filmach, czy można też śmiało powiedzieć o młodej fali kompozytorów muzyki filmowej?


24 lipca – „Czy wirtualny festiwal zaintryguje tylko sztuczną inteligencję?”

Jaką przyszłość mają koncerty w formule streamingu? Czy ten format zagości już na stałe, czy jest tylko środkiem zastępczym? Czy rozwijająca się technologia typu VR jest w stanie zastąpić prawdziwe koncerty? Co najlepiej trafi do polskiego odbiorcy?


Prowadzenie: Tomek Rawski / LIVE

Organizator: Agencja LIVE

Projekt dofinansowano ze środków Narodowego Centrum Kultury w ramach programu Kultura w sieci.