Settings and search
Komunikacja marketingowa w architekturze
Praca otrzymała II nagrodę w 2011 r.
Rafał Janowicz
O książce:
Książkę Rafała Janowicza „Wizualna komunikacja marketingowa w architekturze” przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących „efekt choinki”, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której „zaśmiecenie” słusznie narzekamy (…).
Prof. dr hab. Anna Zeidler-Janiszewska – przewodnicząca Komisji Konkursowej
Książkę można nabyć w siedzibie NCK (Płocka 13, Warszawa) lub zamówić w e-księgarni. Jest też dostępna w postaci e-booka.
Cena: 35 zł