„Czytanie ma tylko dobre strony” – kampania społeczna NPRCz 2.0

Date of publication: 17.12.2024
Średni czas czytania 2 minutes
print

Trwa kampania społeczna „Czytanie ma tylko dobre strony” realizowana w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Celem kampanii jest niezmiennie zachęcenie Polek i Polaków do czytania książek. Na kampanię składa się spot telewizyjny z Bartłomiejem Topą emitowany w stacjach: TVN, TVP i Polsat, radiowy emitowany w: RMF, Radiu ZET i Polskim Radiu oraz materiały na stronie internetowej programu.

Elementem programu jest także nowa seria rozmów o książkach z udziałem polskich artystów pt. „Dobre Strony”. Na kanale YouTube Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 został opublikowany pierwszy odcinek. Równolegle odbywa się emisja telewizyjna programu. W minioną sobotę widzowie TVP1 obejrzeli odcinek z Tomaszem Kotem i Margaret. Do końca roku zaplanowana jest emisja dwóch kolejnych odcinków – 21 grudnia o godz. 14:50 oraz 28 grudnia o godz. 15:00.

„Dobre strony” to dwoje artystów, dwa wszechświaty, dwie relacje z literaturą. Rozmowa o zachwytach prozą i poezją, o książkach ważnych, przełomowych w życiu prywatnym i zawodowym zaproszonych gości. Czym są dla nich tytułowe „Dobre Strony”, co daje im czytanie i czy inspirują się literaturą w swojej twórczości artystycznej? Dowiecie się z programu.