Ustawienia i wyszukiwarka
SZKOLENIE DLA BENEFICJENTÓW
W dniach 3-5 grudnia 2014 w Tłuszczu pod Warszawą organizujemy szkolenie dla Beneficjetów programu Dom Kultury+ pt. "Komunikacja internetowa Centrum Kultury". Decyduje kolejność zgłoszeń.
Program szkolenia pn. "Komunikacja internetowa Centrum Kultury" obejmuje:
1. Wprowadzenie (Jaki jest dziś Internet i jakie ma możliwości? Przedstawienie aktualnych statystyk).
2. Dlaczego serwis internetowy jest najważniejszy? (Jak zbudować dobry i nowoczesny serwis www? ABC webusability i user experience, layouty i grafika, mobilność serwisów www /responsive web design/, zarządzanie treściami w serwisie /tekst - copywriting, webwriting, multimedia, dystrybucja informacji/)
3. Warsztat: Jak skutecznie pisać do Internetu?
4. Aktualne trendy reklamy internetowej? (Mobile marketing, content marketing, zarządzania kampanią reklamową w sieci)
5. Dlaczego Social Media to rewolucja i co to znaczy dla instytucji kultury? (przegląd najważniejszych platform Social Media wraz z praktycznymi zasadami działania:
- Facebook (aktualne zasady działania, skuteczne tworzenie treści, wykorzystanie mechanizmów reklamowych) wraz z warsztatem tworzenia postów i komentowania negatywnych wypowiedzi,
- Youtube (możliwości promocyjne, katalog dobrych praktyk).
- Twitter - W jaki sposób prowadzić profil? Jak budować zasięgi i tworzyć interakcję? wraz z warsztatem "Jak działa i do czego jest Twitter?",
- Instagram - potęga komunikacji wizualnej,
- Google Plus - Dlaczego G+ jest niezbędny i w czym jest świetny?,
- Co poza Facebookiem? Przegląd możliwości innych platform Social Media (Tumblr, Snapchat, Ask.fm)
- Media relations w dobie Social Media, czyli jak komunikowac się z dziennikarzami w mediach społecznościowych? Jak wykorzystać potencjał Social Media w relacjach z mediami tradycyjnymi?,
- blogowanie i współpraca z blogerami - Jak rozpocząć kooperacje? W jaki sposób współpracować z blogerami?,
6. Zarządzanie komunikacją internetową oraz warsztat "Opracowanie kampanii informacyjnej w sieci" (harmonogram dystrybucji treści, zespołowe zarządzanie komunikacją internetową, przegląd najciekawszych i niezbędnych narzędzi internetowych /Google Analytics, Sotrender, SentiOne, Asana, Trello/).
Zainteresowanych prosimy o wysłanie maila zgłoszeniowego, zawierającego imię i nazwisko, stanowisko i nazwę domu kultury. Każdy Beneficjent może zgłosić 1 osobę, o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Maile prosimy przesyłać do Anny Pasznik (apasznik@nck.pl, tel. 22 21 00 130).