Muzyka rozwija. Kup dziecku instrument!

Data publikacji: 13.12.2010
Autor: Dom Kultury +
Średni czas czytania 3 minuty
drukuj
Nowa kampania społeczna Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

MUZYKA ROZWIJA. KUP DZIECKU INSTRUMENT!
Celem kampanii społecznej Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego "Muzyka rozwija – kup dziecku instrument" jest uświadomienie dorosłym – opiekunom, pedagogom oraz innym bliskim – ich roli w procesie kształtowania i odkrywania wrażliwości muzycznej dziecka oraz jego talentu.
Kampania zwraca uwagę na znaczenie muzycznego edukowania już od najwcześniejszych lat życia. Zachęca do aktywizacji dzieci w kontakcie z muzyką tak, by nie tylko słuchały, śpiewały czy tańczyły, lecz również same grały na małych instrumentach, takich jak flet, dzwonki czy ukulele.
W ramach kampanii do 17 grudnia br. emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, które przekonują, że tworzenie muzyki rozwija zarówno wyobraźnię i inteligencję, jak i kształtuje wrażliwość, a także zaspokaja potrzebę ekspresji. Ponadto w przestrzeni publicznej – w instytucjach kultury, szkołach, urzędach i sklepach - pojawią się plakaty kampanii.
Jej twórcy mają nadzieję, że przesłanie zawarte w spotach szczególnie w okresie przedświątecznym okaże się inspiracją dla kupujących gwiazdkowy prezent. Znaleziony pod choinką instrument może okazać się prawdziwym spełnieniem marzeń najmłodszych członków rodziny.

Celem kampanii "Muzyka rozwija – kup dziecku instrument" jest uświadomienie dorosłym – opiekunom, pedagogom oraz innym bliskim – ich roli w procesie kształtowania i odkrywania wrażliwości muzycznej dziecka oraz jego talentu.

Kampania zwraca uwagę na znaczenie muzycznego edukowania już od najwcześniejszych lat życia. Zachęca do aktywizacji dzieci w kontakcie z muzyką tak, by nie tylko słuchały, śpiewały czy tańczyły, lecz również same grały na małych instrumentach, takich jak flet, dzwonki czy ukulele.

W ramach kampanii do 17 grudnia br. emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, które przekonują, że tworzenie muzyki rozwija zarówno wyobraźnię i inteligencję, jak i kształtuje wrażliwość, a także zaspokaja potrzebę ekspresji. Ponadto w przestrzeni publicznej – w instytucjach kultury, szkołach, urzędach i sklepach - pojawią się plakaty kampanii.

Jej twórcy mają nadzieję, że przesłanie zawarte w spotach szczególnie w okresie przedświątecznym okaże się inspiracją dla kupujących gwiazdkowy prezent. Znaleziony pod choinką instrument może okazać się prawdziwym spełnieniem marzeń najmłodszych członków rodziny.