Ustawienia i wyszukiwarka
Kultura organizacyjna i komunikacja wewnętrzna
Moi koledzy i przełożeni nie wiedzą, na czym polega nasza praca. Nie rozumieją nas. Gdyby popracowali tutaj chociaż przez tydzień... Ile razy wypowiadaliście albo słyszeliście te zdania? Specjalistki i specjaliści ds. komunikacji w instytucjach kultury: przeciążeni nadprodukcją, nierozumiani, niedoinformowani, niedocenieni. Na krótkiej ścieżce do braku motywacji oraz frustracji.
Co zrobić, żeby z niej zejść i odzyskać poczucie bycia wartościowym elementem instytucjonalnej układanki? Krok pierwszy: pozwolić innym zauważyć swoją pracę. Krok drugi: no dobra, ale jak?
I właśnie w tym postaram się pomóc.
Podczas webinarium poszukamy odpowiedzi na pytania:
- dlaczego Wasze organizacje zasługują na rozwijanie wewnętrznych platform i sieci komunikacji?
- czy dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna może rozwijać kulturę organizacji?
- od czego zacząć tworzenie środowiska "rozmowy z innymi", a nie "mówienia do siebie"?
- jak ustrzec się największych błędów?