Jak zaistnieć na Facebooku? | Nagranie webinarium

Data publikacji: 14.03.2018
Autor: Gabriela Będkowska
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Do listy webinariów Kadry Kultury, które możecie zobaczyć na kanale Narodowego Centrum Kultury na YouTubeUwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie dołączyło właśnie nagranie ze spotkania poświęconego umiejętnemu prowadzeniu profili instytucji kultury w mediach społecznościowych. Webinarium, które pobiło nasze frekwencyjne rekordy, poprowadził Franciszek GeorgiewUwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie z Social Tigers.

Wasze zainteresowanie tematem przekroczyło nasze oczekiwania – kolejny raz utwierdziliście nas w przekonaniu, że o nowoczesnej promocji i komunikacji oferty instytucji kultury warto i trzeba rozmawiać. Z przyjemnością zatem udostępniamy nagranie webinarium, podczas którego mówiliśmy o tym, jak instytucja kultury może zaistnieć w mediach społecznościowych – i to bez wydawania astronomicznych budżetów.

Franciszek GeorgiewUwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie zdradził, jakie treści zmniejszą zasięg organiczny na fanpage’u, a co sprawia, że docieramy do większej liczby odbiorców. Rozprawił się z kilkoma popularnymi mitami, wyjaśnił, kiedy warto używać hashtagów i czy naprawdę musimy zakładać konto na każdym serwisie społecznościowym!

Na naszym kanale na YouTubeUwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie znajdziecie nagrania pozostałych webinarów Kadry Kultury – poświęconych finansowaniu działalności kulturalnej, wolontariatowi, komunikacji w mediach społecznościowych, a nawet wystąpieniom publicznym. Zachęcamy również do wzięcia udziału w kolejnych webinariach, które poprowadzi Franciszek Georgiew – 9 kwietnia i 15 maja będziemy rozmawiać o płatnej reklamie na FacebookuUwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie.

Wciąż Wam mało wiedzy na temat promocji w mediach społecznościowych? Zapraszamy na nasze szkolenia stacjonarne! Szczegóły znajdziecie na naszej stronie.Uwaga, link zostanie otwarty w nowym oknie