Skuteczna promocja przy niskim budżecie

Data publikacji: 07.03.2018
Autor: Gabriela Będkowska
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Rusza nasz nowy cykl szkoleń stacjonarnych i darmowych webinarów, poświęconych nowoczesnej promocji instytucji kultury. Skutecznej, i to bez wydawania gigantycznych środków!

Skuteczna promocja przy niskim budżecie
Fot. CC Kobieta siedząca przy komputerze

Nawet najlepsza oferta instytucji kultury bez przemyślanej i konsekwentnie realizowanej strategii promocji nie wzbudzi zainteresowania odbiorców. Skuteczna promocja nie musi jednak wiązać się z wydawaniem gigantycznych budżetów! W najbliższych miesiącach chcemy wesprzeć przede wszystkim niewielkie instytucje kultury i podpowiedzieć ich pracownikom, jak przy wykorzystaniu niewielkich środków finansowych można zadbać o efektywną i efektowną obecność w mediach społecznościowych oraz profesjonalną reklamę na Facebooku. A że coraz więcej mówi się o rosnącym znaczeniu materiałów wideo w komunikacji – pokażemy Wam, że nagrywanie filmów telefonem nie gryzie.

Jeszcze przed wakacjami zapraszamy na trzy bezpłatne webinary i dwa szkolenia stacjonarne, które odbędą się w naszej siedzibie w Warszawie!