Jan Strycharz - ekonomista, który wykształcenie zdobywał w Hertie School of Governance w Berlinie czy Uniwersytecie Gergetown w Waszyngtonie. W ciągu ostatnich 12 lat był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych czy konferencyjnych dotyczących innowacji biznesowej, czy społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzenia ulepszeń w produktach usługach, czy też procesach wewnętrznych. W przeszłości m.in. autor i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Liderów Kultury. Współtworzył także pierwszy polski podręcznik do ekonomii kultury. Współpracował z szeroką gamą Instytucji Kultury (np. Festiwal Kultury Żydowskiej, Małopolski Instytut Kultury, Wrocławski Instytut Kultury, Biuro Kultury Miasta Warszawa, BWA Wrocław) klientów biznesowych (np. Comarch, Motorola Solutions, PwC Polska, HSBC, ERGO Design), jak i instytucjonalnych (np. Ministerstwo Rozwoju, Komisja Europejska, Uniwersytet Jagielloński).

Używamy plików cookies (szczegóły znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”). Jeśli nie chcesz, by „ciasteczka” były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia przeglądarki. Jeśli jednak się na to zgadzasz, wciśnij