Ustawienia i wyszukiwarka

Justyna Jakubczyk – tancerka jamajskiego stylu dancehall, która fascynuje się pracą w korporacji. Łączy świat sztuki ze światem biznesu. Wprowadza artystyczny sposób myślenia do marketingu i sprzedaży dzięki autorskiej metodyce Body Movement & Design Thinking. Objęła stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w wieku 29 lat i pracowała nad innowacjami w ubezpieczeniach. Prowadzi własną firmę e-learningową, wykorzystując edutainment - edukacja przez rozrywkę i zarabiając w Social Media. Rozwija zaradną społeczność, którą odkleja od CV, pokazując, że pracę można zdobywać inaczej i skuteczniej, bez skupiania się na sztywnych szablonach Curriculum Vitae.

Anna Urbańska – HR Dyrektor Aldesa Polska, ekspert Insytytutu Wolności ds rynku pracy. Absolwentka studiów podyplomowych ALK Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Kierowników Personalnych i kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na samodzielnych i kierowniczych stanowiskach w obszarze: HR (twardy i miękki), Administracja, Marketing I PR, BHP, Jakość i Ś w międzynarodowych korporacjach, cechujących się rozproszoną strukturą i dużą zmiennością otoczenia. Doświadczony lider zarządzający kikludziesięcio osobowymi, interdyscyplinarnymi zespołami, potrafiący budować dojrzałe relacje zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Obszary specjalizacji i zainteresowań: zarządzanie ludźmi, zarządzanie talentami, zarządzanie procesami, zarządzanie projektami, zarządzanie zmianą, zarządzanie kryzysowe, planowanie strategiczne, pokolenie Y, rynek pracy, ekonomia.

Joanna Tabaka – trenerka, ekspertka ds. komunikacji oraz budowania strategii rozwoju publiczności w sektorze kultury. Studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz Umeå Universitet w Szwecji. Od ponad 9 lat związana z warszawskimi instytucjami i projektami kulturalnymi, m.in. Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Szwajcarska Fundacja dla Kultury „Pro Helvetia”, TR Warszawa, Teatr Żydowski oraz Zielony Jazdów. Jest certyfikowanym koordynatorem wolontariatu kulturalnego. Współpracowała w Urzędem m.st. Warszawy w zakresie komunikacji polityki senioralnej. Dzięki stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w 2016 zrealizowała autorski cykl spotkań nt. różnych aspektów budowania publiczności. Przeprowadziła ponad 100 warsztatów z zakresu promocji kultury i audience development, m.in. dla uczestników Kongresu Menadżerów Kultury, Narodowego Centrum Kultury, Fundacji Ari Ari, Fundacji Obserwatorium, Mazowieckiego Instytutu Kultury, Fundacji „Dom Kultury”, Filharmonii Gorzowskiej, lokalnych domów kultury i bibliotek w całej Polsce. Występowała, m.in. na Konferencji Marketing w Kulturze w Gdańsku, Kongresie Kultury w Warszawie, Konferencji Badaczy i Praktyków "Pomorskie Poszerzenie Pola Kultury". Od 2015 prowadzi autorski blog pt. „Widok na Widownię”: www.facebook.com/widoknawidownie, gdzie dzieli się swoimi przemyśleniami, wątpliwościami i dobrymi praktykami o tym, jak stawać się instytucją przyjazną widzowi . Jej życiową wizją jest przełamywanie barier w dostępie do kultury, fizycznych i psychologicznych, m.in. poprzez edukację i podnoszenie kompetencji pracowników instytucji.