Trwa rekrutacja na szkolenie pt. Przygotowanie strategii promocji instytucji kultury (4-6 czerwca 2014)

Data publikacji: 07.05.2014
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

W dn. 4-6 czerwca 2014r. odbędzie się kolejne z cyklu szkoleń Kadry Kultury pt. Przygotowanie strategii promocji instytucji kultury. Rekrutacja do udziału w szkoleniu trwa do 23 maja. 

Celem szkolenia jest zapoznanie ze specyfiką metodologii budowy strategii promocji w instytucji kultury i jej praktycznymi aspektami, ukazanie roli wykorzystywania zintegrowanej komunikacji marketingowej (i jej wybranych narzędzi) w rozwoju strategicznym instytucji kultury, zapoznanie z narzędziami (głównie niskokosztowymi, możliwymi do łatwej implementacji) przygotowania, wdrażania i ewaluacji strategii promocji instytucji kultury, ukazanie znaczenia komunikacji z interesariuszami i pracownikami (wolontariuszami), zapoznanie z trendami we współczesnej komunikacji instytucji kultury.

Kompetencje, które uczestnicy nabędą w wyniku szkolenia:

  • Diagnoza, planowanie, wdrażanie i ewaluacja strategii promocji w instytucji kultury
  • Budowanie działań wizerunkowych w oparciu o efekt synergii komunikacyjnej z interesariuszami instytucji kultury
  • Kreowanie właściwych przekazów do interesariuszy instytucji kultury
  • Budowanie zintegrowanych działań promocyjnych – także w ramach procesu wzmacniania komunikacji wewnętrznej w instytucji kultury

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 600.00 zł netto + VAT i obejmuje szkolenie, materiały szkoleniowe, wyżywienie i zakwaterowanie w ośrodku szkoleniowym.

O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń.

Szczegółowe informacje, program zajęć i formularz zgłoszenia dostępne są na:

http://www.kadrakultury.pl/kategorie/Przygotowanie%20strategii%20promocji.html