Ustawienia i wyszukiwarka
Transmedia i grywalizacja: jak budować nielinearną narrację przy użyciu elementów i metodologii projektowania gier
Opowieści mają początek i zakończenie. Bohaterów, których losy prezentowane są w stałej, chronologicznej sekwencji zdarzeń, zaprojektowanej przez autora.
Czy dzisiejszy świat ma czas, aby śledzić długie opowieści? Czy nie lepiej byłoby uszyć z nich otwarta rzeczywistość, którą odbiorca może eksplorować po swojemu? Jakie wyzwania stają przed narracją w kulturze wyboru i natychmiastowej gratyfikacji?
Podczas warsztatów zaprezentujemy metody zmiany narracji z linearnej na otaczającą. Weźmiemy na warsztat jedną z kaszubskich legend związanych z morzem i ze znanych komponentów zbudujemy środowisko, w którym goście doświadczą opowieści z wrażeniem całkowicie wolnego wyboru. Zbudujmy razem drugą stronę lustra!
Prowadzący: Piotr Milewski
Długość: warsztat jednodniowy
Termin: 20 października 2017 w godz. 14.00 – 17.00
Liczba uczestników: 20 osób
Miejsce: Muzeum Emigracji w Gdyni