Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju.

Data publikacji: 29.06.2011
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Zbiór tekstów skupionych wokół zarządzania strategicznego w instytucjach kultury, ale także zawierający refleksje o znaczeniu kultury dla rozwoju, o roli lidera w kulturze, o kierunkach, w których zmierza sektor kultury. Cenna lektura dla wszystkich, którzy myślą strategicznie o rozwoju swoich instytucji kultury.

Autorzy artykułów: Joanna Orlik, Martyna Śliwa, Marek Krajewski, Karol Wittels, Tomasz Kasprzak, Antoni Bartosz, Mariusz Wróbel, Marek Sztark, Andrzej Tyws, Ewa Gołębiowska, Ryszard Stocki, Jan Hartman, Tone Moseid, Magdalena Kubecka, Marzena Szewczyk
Redakcja: Martyna Śliwa
Wydawca: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Małopolski Instytut Kultury