Ustawienia i wyszukiwarka
Przedłużona rekrutacja na podyplomowe studia Marketing Kultury!
Do 10 października 2008 r. zostaje przedłużona rekrutacja na podyplomowe studia Marketing Kultury organizowane przez Narodowe Centrum Kultury oraz Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Podyplomowe studia "Marketing kultury"są jednym z czterech projektów Narodowego Centrum Kultury w ramach programu "Kurs na Kulturę" skierowanego do młodych osób, które zamierzają związać swoje zawodowe życie ze sferą kultury.
Podyplomowe studia skierowane są do:
- menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
- pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
- absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.
Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:
- Międzynarodowe stosunki kulturalne
- Wiedza o kulturze współczesnej
- Ekonomika kultury
- Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych.
O przyjęcie na podyplomowe studia "Marketing Kultury" ubiegać się mogą:
- osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów magisterskich (studiów drugiego stopnia) lub licencjackich
- osoby posiadające wykształcenie wyższe zawodowe lub tytuł licencjata
Rekrutację na podyplomowe studia "Marketing Kultury" prowadzi Instytut Stosunków Międzynarodowych UW.
Opłata za studia wynosi 2500,- PLN/semestr.
Przyjmowanie dokumentów: 30 czerwca 2008 r. - 10 października 2008 r.
(od poniedziałku do piątku) w budynku ISM przy ul. Żurawiej 4 (IV p) w pok.404
Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają następujące dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy (do pobrania ze strony PSMK)
- 3 zdjęcia (podpisane na odwrocie)
- odpis dyplomu
- zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia
- ksero dowodu osobistego oraz książeczki wojskowej
- adres do korespondencji
Rekrutacja odbędzie się na podstawie weryfikacji zgłoszeń.
Szczegółowe informacje: http://psmk.ism.uw.edu.pl/index.php