Ostatnie dni naboru na studia podyplomowe Marketing kultury

Data publikacji: 23.09.2013
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Do 9 października trwa nabór na prowadzone przez Uniwersytet Warszawski i Narodowe Centrum Kultury studia podyplomowe Marketing kultury.

Studia Marketing kultury skierowane są do:

  • menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
  • pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
  • absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.

Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:

  • Międzynarodowe stosunki kulturalne
  • Wiedza o kulturze współczesnej
  • Ekonomika kultury
  • Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych

Poza programem NCK organizuje dla słuchaczy studiów cykl spotkań z praktykami z sektora kultury - artystami, twórcami i przedstawicielami instytucji kultury, mających na celu przybliżenie charakteru pracy w sferze kultury oraz konfrontację wiedzy teoretycznej pozyskiwanej w trakcie zajęć z doświadczeniami praktyków

Nabór na studia został przedłużony do 9 października 2013.

Opłata za studia wynosi 5 600.00 zł (2 800 zł za semestr).

Nabór na studia prowadzi Uniwersytet Warszawski. Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr telefonu (22) 553 16 35.

Więcej informacji o studiach na stronie Kurs na kulturę.