Data publikacji: 15.07.2008
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Wykładowca akademicki, praktyk specjalizujący się w marketingu i CX.  Doświadczenie zdobywał pracując w agencjach PR, korporacjach i doradzając największym markom na rynku. Konsultant z zakresu brandingu i komunikacji marki. Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. 
Uczestnik międzynarodowych debat i konferencji naukowych, autor artykułów i opracowań z zakresu PR i marketingu. 
Doktorat dotyczący kreowania wizerunku obronił w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. 
Pracuje jako wykładowca akademicki, szkoleniowiec, doradza NGO i markom komercyjnym.  

Używamy plików cookies (szczegóły znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”). Jeśli nie chcesz, by „ciasteczka” były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia przeglądarki. Jeśli jednak się na to zgadzasz, wciśnij