Kultura: zarządzanie, animacja, marketing

Data publikacji: 13.01.2011
Autor: Kadra Kultury
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Polski przekład publikacji Kultura: zarządzanie, animacja, marketing autorstwa Mileny Dragićević-Šešić oraz Branimira Stojković.

Publikacja serbskich autorów przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny jaką jest zarządzanie kulturą. Mnogość zaprezentowanych w książce zagadnień sprawia, że każda osoba zajmująca się tą problematyką w Polsce znajdzie tu dla siebie interesujący obszar tematyczny - od kontekstów socjologicznych, w jakich funkcjonuje współczesna kultura aż do praktycznych problemów pojawiających się przy tworzeniu planu marketingowego, czy tez szerzej - planowaniu rozwoju instytucji kulturalnej.

Książka została wydana pod redakcją merytoryczną dr Małgorzaty Sternal - wieloletniej ekspertki, współpracowniczki Narodowego Centrum Kultury,  zajmującej się m.in. zagadnieniem zarządzania instytucją kultury jak również problematyką rozwoju polityki kulturalnej państwa.

Publikacja do nabycia w księgarni NCK: http://www.nck.pl/art,pl,kultura-sie-liczy,85380.html