Ustawienia i wyszukiwarka
Konkurs International Young Music Entrepreneur 2009
Konkurs British Council dla młodych przedsiębiorców branży muzycznej - International Young Music Entrepreneur 2009
Konkurs dla przedsiębiorców z branży muzycznej otwiera tegoroczną serię konkursów British Council przeznaczoną dla młodych przedsiębiorców branż kreatywnych. W tym roku w konkursie branży muzycznej bierze udział 8 krajów z rynków wschodzących: Chiny, Indie, Kenia, Ameryka Łacińska, Litwa, Malezja, Nigeria i Polska.
Konkurs składa się z dwóch etapów: polskich eliminacji w Warszawie i międzynarodowego finału w Wielkiej Brytanii. W polskich eliminacjach z nadesłanych zgłoszeń profesjonalne jury wyłoni najlepszego młodego przedsiębiorcę / menedżera krajowej branży muzycznej, który będzie walczył o tytuł International Young Music Entrepreneur of the Year 2009 w międzynarodowym finale w Wielkiej Brytanii.
Konkursy IYCE są jedynym w swoim rodzaju programem doceniającym przedsiębiorczość. Finalista może prowadzić działalność artystyczną jako muzyk lub DJ, ale winno to być drugorzędne wobec jego roli przedsiębiorcy w promowaniu przemysłu muzycznego w kraju. Talent artystyczny nie będzie czynnikiem branym pod uwagę w procedurze oceniania – jedynym kryterium będą zdolności świadczące o przedsiębiorczości w branży.
Nagrody
Zwycięzcy polskiego etapu konkursu otrzymują:
* I-sze miejsce - aparat fotograficzny Casio Exilim EX-S10 z funkcją YouTube i akcesoria komputerowe marki Vector Digita
* 2 wyróżnienia - akcesoria komputerowe marki Vector Digital
Zwycięzca międzynarodowego finału oprócz honorowego tytułu International Young Music Entrepreneur of the Year 2009 otrzymuje nagrodę finansową (o przybliżonej wartości 5000 Ł) z przeznaczeniem na realizację projektu we współpracy z British Council. Celem przedsięwzięcia jest wzmocnienie relacji między zwycięskim krajem a Wielką Brytanią.
Uczestnicy
Aby kwalifikować się do udziału w konkursie, należy:
- mieć od 25 do 35 lat
- być polskim obywatelem
- być aktywnymi zawodowo w sektorze muzycznym (patrz opis sektora)
- być przedsiębiorczym i umieć wykazać swoje umiejętności w promowaniu muzyki w swoim kraju, szczególnie w kontekście komercyjnym
- poprzez osobowość, motywację i wiedzę dać dowód własnego potencjału jako przyszłego lidera sektora muzycznego w swoim kraju
- biegle znać język angielski
- być w stanie wziąć udział w wyjeździe do Wielkiej Brytanii w maju 2009 roku (w razie zwycięstwa w polskim etapie konkursu).
Szczegółowe zasady konkursu dostępne są na stronie: http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyme2009.htm