Konkurs dla fotografów "Biznes w obiektywie - liderzy bankowości"

Data publikacji: 02.04.2008
Autor: Kadra Kultury
Średni czas czytania 4 minuty
drukuj

1 lutego 2008 roku rozpoczęła się pierwsza edycja ogólnopolskiego konkursu fotograficznego „BIZNES W OBIEKTYWIE – LIDERZY BANKOWOŚCI”. Konkurs organizowany jest w ramach projektu „BIZNES W OBIEKTYWIE”, mającego na celu propagowanie idei współpracy biznesu i sztuki oraz popularyzację sztuki fotografii portretowej.

1 lutego 2008 roku rozpoczęła się pierwsza edycja ogólnopolskiego konkursu fotograficznego „BIZNES W OBIEKTYWIE – LIDERZY BANKOWOŚCI”. Konkurs organizowany jest w ramach projektu „BIZNES W OBIEKTYWIE”, mającego na celu propagowanie idei współpracy biznesu i sztuki oraz popularyzację sztuki fotografii portretowej.

"Biznes w obiektywie – liderzy bankowości" to najmłodszy projekt Fundacji COMMITMENT TO EUROPE arts & business realizowany wspólnie z firmą Deloitte i Harvard Business Review Polska. Jest to wyjątkowa inicjatywa łącząca dwa światy: biznes i fotografię. Głównym założeniem projektu jest  popularyzacja  sztuki – sztuki zarządzania oraz sztuki fotografii portretowej. Jednym z celów przedsięwzięcia jest wyłonienie młodych, zdolnych fotografów oraz stworzenie albumu zdjęć zawierającego sylwetki wybitnych osobistości polskiego sektora finansowego w dwóch rolach: zawodowej i prywatnej.

Album ma być sposobem na przełamanie stereotypu biznesmena-bankowca postrzeganego często jako niedostępnego profesjonalistę. Prezes banku w opinii społecznej jest osobą, której w życiu zawodowym bezustannie towarzyszą kalkulacja oraz rozsądek. Zdjęcia wykonane przez wybitnie utalentowanych młodych fotografików, wyłonionych w drodze konkursu przez profesjonalną kapitułę, mają ukazać nie tylko znane powszechnie oblicze osób pełniących najbardziej odpowiedzialne funkcje, lecz przede ich niepowtarzalną osobowość

W ramach konkursu młodzi fotografowie-profesjonaliści do 31 marca mogą nadsyłać dwie prace konkursowe:

  1. zdjęcie portretowe – ujęcie ukazujące osobę podczas wykonywania obowiązków służbowych
  2. zdjęcie sytuacyjne – ujęcie „after hours” przedstawiające portretowanego jako osobę prywatną w scenerii ukazującej jego zainteresowania, sposoby spędzania wolnego czasu
    Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne oraz możliwość podjęcia współpracy z profesjonalnym studiem fotograficznym.
     

Konkurs jest szansą dla młodych fotografików na rozpoczęcie profesjonalnej kariery zawodowej. Jury  w składzie Paweł Pyrz (fotograf), profesor Stanisław Wieczorek (ASP), przedstawiciel Harvard Business Review Polska oraz przedstawiciel Deloitte, wyłoni trzech finalistów. Każdy z nich otrzyma nagrodę wysokości 8 tys zł. Laureaci sfotografują wybitnych menagerów sektora finansowego w dwóch odsłonach – podczas pracy i "po godzinach". Z powstałych zdjęć oraz ze zdjęć konkursowych zostanie stworzony unikalny album oraz kolekcja fotografii prezentowana na wystawach.

Sponsor strategiczny: Deloitte
Partner medialny: Magazyn “Harvard Business Review Polska”
Organizator: COMMITMENT TO EUROPE arts & business

Regulamin konkursu oraz więcej informacji na stronie: www.bizneswobiektywie.pl

Źródło: http://cte.org.pl