Debata „Partner czy klient? Nowe spojrzenie na relacje kultury i biznesu”

Data publikacji: 15.09.2011
Autor: Kadra Kultury
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Narodowe Centrum Kultury i British Council zapraszają na debatę na temat form współpracy i wspólnych płaszczyzn zainteresowań środowisk kultury i biznesu.

Debata odbędzie się 6 października w Warszawie. Spotkanie ma na celu omówienie korzyści i zagrożeń wynikających ze współpracy kultury i biznesu.
Na początku spotkania zaprezentowany zostanie Kodeks Sponsoringu Kultury – powstały po kilkumiesięcznych konsultacjach zbiór praw i obowiązków związanych z działalnością w obszarze sponsoringu. Kodeks przygotowany został przez Narodowe Centrum Kultury przy współpracy z PKPP Lewiatan.
W ramach debaty przewidziane są również wystąpienia specjalistów - Marca Sandra z Audiences and Media Tate Britain i Tate Modern oraz Michaela Pynera z Shoreditch Trust., którzy jako eksperci w kwestiach powiązań kultury z biznesem podzielą się z uczestnikami swoimi doświadczeniami i omówią specyfikę działalności na styku tych dwóch branż.

W ramach debaty odbędą się dwa panele dyskusyjne „Mecenat czy/i sponsoring XXI wieku? Kierunki rozwoju współpracy instytucji kultury z sektorem prywatnym” oraz „Czy kultura jest potrzebna biznesowi? O korzyściach ze sponsoringu kultury”, podczas których swoimi spostrzeżeniami podzielą się przedstawiciele obu środowisk.

Wstęp na debatę jest wolny po wcześniejszej rejestracji.

Program i szczegółowe informacje wkrótce dostępne będą na stronie Kultura się liczy!