Culture Around – o nowoczesnych związkach kultury i biznesu [Kultura się liczy!]

Data publikacji: 26.11.2014
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Konferencja CULTURE AROUND: European Conference On Culture Marketing odbyła się 19 listopada w Warszawie. Polscy oraz zagraniczni eksperci z dziedziny marketingu kultury przyjęli zaproszenie Creative Europe Desk Poland i podzielili się z zebranymi najnowszymi informacjami na temat tego, jak skutecznie pracować nad fuzją biznesu i projektów kulturalnych. Zdaniem doświadczonych menadżerów kultury elementami niezbędnymi przy budowaniu przyszłych inicjatyw kulturalnych są innowacja oraz nastawienie na partnerstwo sztuki i biznesu.. Przeczytaj cały wpis na blogu.

Kampania Kultura się liczy! została zainicjowana w 2010 roku przez Narodowe Centrum Kultury. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej na temat znaczenia kultury i jej prorozwojowego potencjału w różnych segmentach życia społecznego, w tym również gospodarce.