„Kultura-Biznes-Efektywność” - Targi Projektów Kulturalnych

Data publikacji: 02.11.2012
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Ośrodek analityczny THINKTANK wraz z Narodowym Centrum Kultury, Narodowym Instytutem Audiowizualnym, Fundacją Malta, PKPP Lewiatan, Związkiem Firm PR i Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna projekt „Kultura-Biznes-Efektywność”.

Ideą projektu jest budowanie dialogu pomiędzy kulturą a biznesem w celu zapewnienia wysokiej jakości i efektywności współpracy między obiema sferami. Projektem pilotażowym będą Targi Projektów Kulturalnych , które odbędą się 9 listopada 2012 roku w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie.

Targi Projektów Kulturalnych to okazja do zaprezentowania projektów, które będą realizowane w 2013 roku. Autorzy projektów będą prezentować swoją ofertę dla partnerów i sponsorów komercyjnych (w formie mini-targów). Udział w targach wezmą również szefowie marketingu i komunikacji, a także przedstawiciele mediów i potencjalni partnerzy.

Głównym celem przedsięwzięcia jest nawiązanie dialogu pomiędzy sferą kultury a biznesem, wzajemna edukacja w zakresie efektywnej współpracy oraz stworzenie networkingowej przestrzeni kultury i biznesu.

 

Źródło:

http://www.nck.pl/art,pl,aktualnosci,100340.html