Promowanie działań instytucji za pomocą Facebooka [SZKOLENIE ONLINE 22 listopada 2022]
Szkolenie wprowadza w tematykę promowania działań na Facebooku. Skierowane jest do osób rozpoczynających prowadzenie profilu instytucji.
Podczas szkolenia uczestnicy poznają trendy, które panują na tej platformie w 2022 roku. Dowiedzą się jak ważne jest poznanie i zrozumienie potrzeb swojego odbiorcy, żeby umiejętnie się z nim komunikować w sposób organiczny. Uczestnicy poznają wiele inspiracji dotyczących tworzenia atrakcyjnego i angażującego contentu (przykłady, inspiracje, pomysły). Dowiedzą się jakiego języka używać oraz jakich błędów unikać w komunikacji z odbiorcą. Omówimy najważniejsze działania, które przynoszą największe efekty oraz podzielimy się spostrzeżeniami i doświadczeniami.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do pracowników instytucji kultury, odpowiedzialnych za działania z obszaru marketingu, promocji i public relations.
Rekrutacja
Aby wziąć udział w szkoleniu należy:
- wypełnić formularz rekrutacyjny, który dostępny będzie w dniach 21 października - 1 listopada 2022 roku.
W przypadku osób delegowanych przez pracodawcę po zakwalifikowaniu się na szkolenie konieczne będzie również przesłanie skanu podpisanego i wypełnionego OŚWIADCZENIA VAT na adres azarzyka@nck.pl. Oryginał formularza należy przesłać pocztą na adres NCK.
Liczba uczestników: 16
Informujemy, że w przypadku dużej liczby chętnych:
- pierwszeństwo będą mieli pracownicy domów i centrów kultury,
- NCK będzie prosił instytucje o oddelegowanie jednego pracownika,
- dodatkowym kryterium naboru będzie kolejność zgłoszeń (data wypełnienia ankiety elektronicznej).
Osoby zakwalifikowane na szkolenie poinformujemy mailowo 2 listopada 2022 roku.
Koszt szkolenia dla uczestnika: 250 zł netto + 23% VAT
Szkolenie odbędzie się na platformie e-kadrakultury.nck.pl.
Trenerka
Beata Tomaszek – absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online dla przedsiębiorców i tworzy ich komunikację w sieci. Od 6 lat prowadzi warsztaty dla firm i instytucji publicznych z zakresu funkcjonalności Social Mediów (m.in. Facebook, Instagram, Linkedin, You Tube), tworzenia grafik w programie Canva.com, storytellingu czy content marketingu. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych. Przeprowadziła szkolenia zamknięte m.in. dla Wojsk Obrony Terytorialnej, Politechniki Śląskiej, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, Starostwa Powiatowego w Drawsku Pomorskim, Uniwersytetu Zielonogórskiego, Muzeum Gdańskiego, Narodowego Centrum Kultury.
