Settings and search
O interwencjach artystycznych z perspektywy międzynarodowej
O interwencjach artystycznych w Polsce mówi się wciąż mało, a jest to temat, jak się okazuje, globalny. W spotkaniu dotyczącym „Kulturowemu umocowaniu interwencji artystycznych” (Cultural Embeddeness of Artistic Interventions), które odbyło się w grudniu w WZB Berlin Social Science Center, wzięło udział 20 uczestników z Europy, USA i Korei Południowej. Wbrew temu, czego można było oczekiwać, debaty nie koncentrowały się na efektywności metod artystycznych w biznesie, ale opierały się na dużo szerszej perspektywie socjologicznej i kulturowej. Przeczytaj cały wpis na blogu.
Kampania Kultura się liczy! została zainicjowana w 2010 roku przez Narodowe Centrum Kultury. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej na temat znaczenia kultury i jej prorozwojowego potencjału w różnych segmentach życia społecznego, w tym również gospodarce.