Kampania koncentruje się na pokazaniu znaczenia edukacji muzycznej od najwcześniejszych lat życia. Zachęca do aktywizacji dzieci w kontakcie z muzyką tak, by nie tylko słuchały, śpiewały czy tańczyły, ale także same grały na małych instrumentach, takich jak flet, dzwonki czy ukulele.
W ramach kampanii w dniach 3–17 grudnia br. emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, które pokażą, że tworzenie muzyki rozwija wyobraźnię i inteligencję, wyostrza wrażliwość i zaspokaja potrzebę ekspresji. Ponadto
w przestrzeni publicznej – w instytucjach kultury, szkołach, urzędach i sklepach pojawią się plakaty kampanii.
Twórcy kampanii mają nadzieję, że przesłanie zawarte w spotach szczególnie w okresie przedświątecznym okaże się inspiracją dla kupujących gwiazdkowy prezent. Instrument znaleziony pod choinką może czynić iście świąteczne cuda i spełnić marzenia.