Dla kogo "Kultura się liczy"?

Date of publication: 28.09.2010
Średni czas czytania 1 minute
print
Mali odbiorcy kultury - to na nich zależy nam teraz najbardziej.

Po I etapie kampanii, w którym koncentrowaliśmy się na komunikowaniu Państwu wymiernych zysków, które są udziałem ludzi inwestujących w kulturę, przyszedł czas na II etap kampanii. Chcielibyśmy go poświęcić edukacji kulturalnej i temu co stanowi jej główną podporę i fundament – infrastrukturze kultury polskiej.

Edukacja kulturalna jest fundamentem harmonijnego rozwoju talentów kreatywnych dziecka i wydatnie pomaga mu odnaleźć się we współczesnym modelu życia opartym na poszukiwaniu informacji, kojarzeniu faktów i myśleniu innowacyjnym.

Z kolei nowoczesna infrastruktura kultury jest środkiem dzięki któremu można będzie efektywnie zaszczepiać zarówno młodzieży jak i dorosłym pochodzącą z kontaktu z kulturą wrażliwość potrzebną do indywidualnego rozwoju duchowego i intelektualnego.

Już wkrótce zaprezentujemy Państwu działania II etapu kampanii „Kultura się liczy!”