Settings and search
Uroczystość wręczenia dyplomów absolwentom VI edycji podyplomowych studiów Marketing kultury
W niedzielę, 21 października o godz. 11.00 w Sali Balowej Pałacu Tyszkiewiczów-Potockich odbędzie się uroczystość wręczenia dyplomów absolwentom VI edycji studiów podyplomowych Marketing kultury.
Rok akademicki 2011/12 sukcesem zakończyło 26 studentów. Gratulujemy!
Dwusemestralne podyplomowe studia Marketing Kultury prowadzone są wspólnie przez Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Narodowe Centrum Kultury.
Studia funkcjonują od 2006 r. jako odpowiedź na na dynamiczny rozwój sektora kultury oraz rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania w tym sektorze. Program obejmuje 4 główne bloki tematyczne: międzynarodowe stosunki kulturalne, wiedzę o kulturze współczesnej, ekonomikę kultury oraz praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych. Poza zajęciami akademickimi studenci mają w trakcie studiów okazję uczestniczyć w organizowanych przez Narodowe Centrum Kultury spotkaniach z praktykami z sektora kultury - artystami, twórcami instytucji kultury, prowadzącymi działalność kulturalną - reprezentującymi różne formy działalności w sferze kultury.
Więcej informacji nt. studiów podyplomowych: http://www.kursnakulture.pl/sub,pl,studia-podyplomowe.html