Trwa rekrutacja na Podyplomowe Studia Marketing Kultury

Date of publication: 27.07.2011
Średni czas czytania 1 minute
print

Jesteś menedżerem, praktykiem działającym w sektorze kultury, pracownikiem sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanym w organizację działań kulturalnych, absolwentem uczelni artystycznej oraz kierunku humanistycznego związanego z kulturą?

Zapraszamy Cię na Podyplomowe Studia Marketing Kultury!

Dwusemestralne studia prowadzone przez Narodowe Centrum Kultury i Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego powstały w odpowiedzi na dynamiczny rozwój sektora kultury oraz rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania w tym sektorze.


Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury stanowią gwarancję wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz o międzynarodowe standardy zarządzania kulturą. Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.


Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:

Międzynarodowe stosunki kulturalne
Wiedza o kulturze współczesnej
Ekonomika kultury
Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych


Więcej na temat studiów

Dokumenty do pobrania