Szkolenie nt. sponsoringu kultury (22-23 września, Warszawa)

Date of publication: 02.09.2011
Średni czas czytania 3 minutes
print

Zapraszamy do udziału w szkoleniu z zakresu sponsoringu kultury, które odbędzie się w dn, 22-23 września br. w Soho Factory w Warszawie.

Szkolenie – organizowane w ramach kampanii społecznej „Kultura się liczy” przez Narodowe Centrum Kultury, PKPP Lewiatan oraz Four Communictions Group - skierowane jest do pracowników działów marketingu i PR w instytucjach kultury, menedżerów projektów kulturalnych, pracowników organizacji pozarządowych organizujących działalność kulturalną, fundraiserów, konsultantów firm doradczych, niezależnych artystów, jak również innych osób szukających sponsora dla projektów kulturalnych.

Spotkanie ma na celu m. in. zapoznanie uczestników z zagadnieniami dotyczącymi specyfiki sponsoringu w sektorze kultury, umów sponsoringowych, aspektów prawnych sponsoringu kultury w Polsce oraz zainspirowanie ich przykładami dobrych praktyk sponsoringu kultury, a także doświadczeniami małych i dużych instytucji kultury. Uczestniczy szkolenia nie tylko rozwiną umiejętności budowania ofert sponsoringowych z uwzględnieniem tworzenia i wyceny pakietu świadczeń dla sponsora, ale też poznają sposoby prezentacji i „sprzedaży” ofert sponsoringowych.


Interaktywna forma zajęć, duża liczba przykładów, ćwiczenia i bezpośredni kontakt z trenerami (dwie trenerki z Wielkiej Brytanii i polski ekspert od prawa podatkowego) pozwolą na zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie sponsoringu kultury.
Szkolenie będzie prowadzone w języku angielskim w grupie maksymalnie dwudziestoosobowej w obrębie następujących bloków tematycznych:

  • Co jest istotą sponsoringu kultury?
  • Dlaczego biznes sponsoruje kulturę?
  • Jak pozyskać partnerów do swojego projektu?
  • Wycena i ewaluacja
  • Skuteczna prezentacja oferty
  • Jak tworzyć umowy sponsoringowe?
  • Prawne aspekty sponsoringu kultury
  • Rola komunikacji w sponsoringu
  • Który budżet sponsora wybrać – HR, CSR, PR czy inny?
  • Rozwiązywanie problemów
  • Inspiracje


Rekrutacja do udziału w szkoleniu trwa do 13 września br.
Przy rejestracji do udziału w szkoleniu pod uwagę brana jest kolejność nadsyłania zgłoszeń. Formularz zgłoszenia należy przesyłać na adres: mkulikowska@nck.pl


Koszt udziału w szkoleniu obejmujący materiały dydaktyczne, obecność facylitatora, dwa lunche i trzy przerwy kawowe, certyfikat oraz Kodeks Sponsoringu Kultury wynosi 820 netto plus 23% VAT.
 

Szczegóły na stronie: http://kulturasieliczy.pl/szkolenia-dla-sektora-kultury/