Szkolenia dla firm

Date of publication: 12.08.2011
Średni czas czytania 7 minutes
print

Jak zyskać na sponsoringu kultury? Nowe sposoby komunikacji

 

 

Narodowe Centrum Kultury zaprasza na jednodniowe szkolenie z zakresu sponsoringu kultury.  Szkolenie organizowane jest we współpracy z PKPP Lewiatan, Giełdę Papierów Wartościowych oraz Four Communications Group. Jest częścią projektu Kultura i Biznes realizowanego w ramach kampanii „Kultura się liczy!”, którego celem jest inspirowanie partnerstw przyczyniających się do rozwoju kultury i ochrony jej dziedzictwa oraz budowania wizerunku firm i ich marek.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jaka jest rola sponsoringu kultury w działaniach reklamowych i komunikacyjnych firm. Szkolenie będzie prowadzone przez specjalistów-praktyków z wieloletnim doświadczeniem. Interaktywna forma zajęć, duża liczba przykładów, ćwiczenia i bezpośredni kontakt z trenerami pozwolą na zdobycie praktycznej wiedzy o budowaniu skutecznej strategii sponsoringowej. Szkolenie będzie źródłem praktycznej wiedzy oraz inspiracji do pracy nad budową wizerunku silnych marek. Forma warsztatowa umożliwi każdemu uczestnikowi na zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwiązania problemów marketingowych i sprostaniu wyzwań komunikacyjnych.

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • PR Managerów
  • Marketing Managerów
  • Brand Managerów
  • Pracowników agencji PR i marketingowych
  • Konsultantów firm doradczych, oraz
  • innych zainteresowanych zagadnieniami marki i komunikacji.

 

Cele szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy na temat specyfiki cyklu sponsoringu kultury – począwszy od wyznaczania celów, wyboru projektu, poprzez realizację i ewaluację
  • Zidentyfikowanie korzyści płynących ze sponsoringu kultury z uwzględnieniem jego wpływu na markę, sprzedaż, relację z klientami oraz zaangażowanie pracowników
  • Doskonalenie umiejętności budowania modeli oceny projektów sponsoringowych
  • Zainspirowanie uczestników przykładami dobrych praktyk sponsoringu kultury z uwzględnieniem specyfiki dużych korporacji oraz małych przedsiębiorstw

 

Termin

21 września 2011

Miejsce

Soho Factory, Budynek 63, ul. Mińska 25, Warszawa

Program

Szkolenie rozpocznie się o godzinie 9:00 i zakończy o godzinie 18:30.  W programie zaplanowane są przerwy kawowe  oraz lunch.

 

Program szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:

  • Co jest istotą sponsoringu?
  • Sponsoring kultury – planowanie i realizacja
  • Jak zaangażować pracowników?
  • Budowanie marki
  • Prawne aspekty sponsoringu
  • Sukces sponsoringu kultury – jak go zmierzyć?
  • Inspiracje

Trenerzy

Rachel Clark – Dyrektor, Head of Arts w Four Communications Group , pracowała przez 15 lat zarówno z podmiotami biznesowymi, jak i kulturalnymi (m.in. Edinburgh International Festival i Royal National Theatre w Londynie). Realizowane przez nią projekty sponsoringowe zdobywają i zdobywały wiele  nagród m.in.: Unilever/Tata Modern, HSBC/South Bank Centre. Prowadzi szkolenia m.in. dla.: European Sponsorship Association, Sotherby’s Institute of Arts.

Michelle Wright – Associate w Four Communications Group, wieloletni kierownik rozwoju London Symphony Orchestra odpowiedzialna m.in. za współpracę sponsorską z UBS (nagroda Arts&Business Champion) i Rolls-Royce. Przez lata była doradcą ds. rozwoju i komunikacji dla organizacji non-profit. Prowadziła launche nowych marek, kampanie marketingowe oraz PR. Jest autorem licznych strategii sponsoringowych. Wciąż jest aktywną wiolonczelistką.

Rafał Iniewski – radca prawny, doradca Zarządu i Przewodniczący Rady Podatkowej PKPP Lewiatan. Specjalista w zakresie prawa finansowego, w szczególności zagadnień łączących elementy prawa podatkowego z prawem prywatnym. Doradza również w zakresie aspektów prawnych government affairs. W latach 2003-2005 dyrektor Departamentu Prawnego PKPP Lewiatan. Członek grup eksperckich przy Komisji Europejskiej. W latach 2005-2006 współpracownik Baker&McKenzie. W latach 1995-2000 konsultant w NICOM Consulting Sp. z o.o., członek rad nadzorczych spółek portfela VI NFI Magna Polonia S.A. W 2006 r. doradca w Ministerstwie Finansów. W latach 2006-2007 Członek Rady Celno-Akcyzowej przy Ministrze Finansów. Obecnie partner w kancelarii InCorpore Banach Iniewski & Partnerzy Sp. k.

Koszty

Opłata za szkolenie wynosi 800 netto plus 23% VAT.

W cenę szkolenia wliczone są:

  • materiały szkoleniowe
  • prowadzenie szkolenia przez dwie trenerki z Wielkiej Brytanii, polskiego eksperta od prawa podatkowego oraz obecność facylitatora
  • certyfikat
  • lunch i przerwy kawowe
  • komfortowa sala szkoleniowa
  • Kodeks Sponsoringu Kultury.

Rejestracja na szkolenia trwa do 13 września. Przy rejestracji do udziału w szkoleniu brana jest pod uwagę kolejność nadsyłania zgłoszeń. Formularz_zgłoszenia_dla_biznesu należy przesyłać na adres: mkulikowska@nck.pl

Przesłanie formularza zgłoszenia na adres e-mailowy jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w zgłoszeniu do celów związanych z realizacją szkolenia oraz deklaracją pokrycia kosztów udziału w szkoleniu.

 

Wpłaty
Prosimy o dokonywanie wpłat po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie przesłane w terminie do 14 września 2011. Termin dokonania wpłaty: 16 września 2011.

Konto nr: 29 1060 0076 0000 3210 0014 9141
Odbiorca: Narodowe Centrum Kultury ul. Płocka 13, 01-231 Warszawa
Tytułem: Opłata za udział w szkoleniu: Jak pozyskać sponsora na kulturę? Budowanie długofalowych relacji

Organizator i partnerzy

Organizator: Narodowe Centrum Kultury

Partner programowy: PKPP Lewiatan

Patroni medialni: Press , Purpose

Partner: Soho Factory

Formularz zgłoszenia

Szczegółowe informacje oraz program

Kontakt:

Magdalena Kulikowska tel.: 22 21 00 163, email: mkulikowska@nck.pl