Rekrutacja na podyplomowe studia marketing kultury

Date of publication: 18.06.2010
Author: Kadra Kultury
Średni czas czytania 1 minute
print

Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają na dwusemestralne podyplomowe studia marketing kultury.

Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Narodowe Centrum Kultury zapraszają na dwusemestralne podyplomowe studia marketing kultury.

Podyplomowe studia skierowane są do:

  • menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury
  • pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych
  • absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.


Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.

Rekrutacja na studia rozpoczyna się 28 czerwca 2010 r.

Więcej informacji:

http://psmk.ism.uw.edu.pl/