Oferta szkoleniowa programu Kadra Kultury 2013

Date of publication: 07.03.2013
Author: Kadra Kultury
Średni czas czytania 2 minutes
print

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoleń programu Kadra Kultury na 2013 r.

W tym roku w naszej ofercie znajduje się 11 szkoleń z zakresu: aspektów prawnych, PR i komunikacji, zarządzania zespołem, funduszy na kulturę i zarządzania projektem kulturalnym.

W ofercie 2013 znalazły się nowe propozycje szkoleniowe np. poświęcone organizacji imprez masowych, przygotowaniu oferty instytucji kultury w odpowiedzi na potrzeby społeczności lokalnych, czy ewaluacji działań instytucji kultury. Szkolenia kierujemy do pracowników instytucji publicznych, organizacji pozarządowych i innych podmiotów sektora kultury.

Rekrutacja do udziału w pierwszym ze szkoleń z zakresu przygotowania strategii PR dla instytucji kultury rozpoczyna się już 11 marca!

Oferta 2013

  • Przygotowanie strategii PR dla instytucji kultury - 10-12 kwietnia
  • Planowanie projektu kulturalnego - 24-26 kwietnia
  • Zarządzanie zespołem - 8-10 maja
  • Ewaluacja działań instytucji - narzędzia i metody - 22-24 maja
  • Aspekty prawne w organizacji imprez masowych - 5-7 czerwca
  • Projektowanie oferty instytucji kultury w odpowiedzi na potrzeby społeczności lokalnych - 19-21 czerwca
  • Nowe media w promocji instytucji i projektów kulturalnych - 11-13 września
  • Prawo autorskie i CC - 25-27 września
  • Fundusze na kulturę. Nowa perspektywa 2014-20 - 9-11 października
  • Seminarium dla trenerów. Fundusze na kulturę. Nowa perspektywa 2014-20 - 23-25 października
  • Praktyczne aspekty przygotowania aplikacji do programów Ministra Kultury - 13-15 listopada

Koszt udziału w szkoleniu wynosi 600.00 zł netto i obejmuje: szkolenie, materiały szkoleniowe, wyżywienie i zakwaterowanie w ośrodku szkoleniowym.

Do udziału w każdym szkoleniu przewidziana jest odrębna rekrutacja.

Szczegółowe informacje merytoryczne i organizacyjne dostępne są na stronie: http://www.kadrakultury.pl/kategorie/oferta-szkoleniowa.html

Zapraszamy!