Date of publication: 14.11.2011
Średni czas czytania 1 minute
print

PR, komunikacja

 Dyrektor zarządzająca FineArt Communications, firmy PR, która specjalizuje się m.in. w doradztwie dla firm świadczących usługi profesjonalne, portali internetowych oraz instytucji kultury i sztuki. Doradza przy projektach związanych z działalnością kulturalną i rynkiem sztuki oraz projektach wspierających związki sztuki z biznesem. Jednym z jej wieloletnich klientów jest DESA Unicum. Prowadzi też wykłady z zakresu PR dla kultury na studiach podyplomowych „Marketing kultury” organizowanych przez Uniwersytet Warszawski we współpracy z Narodowym Centrum Kultury.

Przed założeniem firmy FineArt Communications pracowała, m.in. w firmie doradczej Roland Berger Strategy Consultants i międzynarodowej agencji PR - Rowland Communications. Jest absolwentką SGH w Warszawie oraz European Business Certificate Programme w Fachhochschule Pforzheim (Niemcy). Ukończyła również podyplomowe studia z zakresu psychologii na Uniwersytecie Warszawskim.