Kolejna pozycja wydawnicza z serii Kultura się liczy już w sprzedaży

Date of publication: 29.12.2010
Średni czas czytania 2 minutes
print

Jest już dostępny polski przekład publikacji Kultura: zarządzanie, animacja, marketing autorstwa Mileny Dragićević-Šešić oraz Branimira Stojković.

Książka jest kolejną (po Ekonomia i kultura, Narodziny klasy kreatywnej oraz Od przemysłów kultury do kreatywnej gospodarki) pozycją z cyklu Kultura się liczy - serii wydawniczej, w ramach której ukazują się książki analizujące współczesne relacje pomiędzy kulturą, gospodarką i kreatywnością.

Publikacja serbskich autorów przedstawia w niezwykle obszerny sposób wielowymiarowość dziedziny jaką jest zarządzanie kulturą. Mnogość zaprezentowanych w książce zagadnień sprawia, że każda osoba zajmująca się tą problematyką w Polsce znajdzie tu dla siebie interesujący obszar tematyczny - od kontekstów socjologicznych, w jakich funkcjonuje współczesna kultura aż do praktycznych problemów pojawiających się przy tworzeniu planu marketingowego, czy tez szerzej - planowaniu rozwoju instytucji kulturalnej.

Książka została wydana pod redakcją merytoryczną dr Małgorzaty Sternal - wieloletniej ekspertki, współpracowniczki Narodowego Centrum Kultury,  zajmującej się m.in. zagadnieniem zarządzania instytucją kultury jak również problematyką rozwoju polityki kulturalnej państwa.

Publikacja Kultura: zarządzanie, animacja, marketing znajduje się aktualnie w sprzedaży NCK. Zamówienia mozna składać pod adresem mailowym ksiazki@nck.pl