Inauguracja VII edycji studiów podyplomowych Marketing kultury

Date of publication: 09.10.2012
Średni czas czytania 1 minute
print

20 października 2012 r. zainaugurowana została VII edycja studiów podyplomowych Marketing kultury prowadzonych od 2006 r. przez Uniwersytet Warszawski i Narodowe Centrum Kultury

Studia powstały w odpowiedzi na dynamiczny rozwój sektora kultury oraz rosnące zapotrzebowanie na specjalistów w zakresie zarządzania w tym sektorze. Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury stanowią gwarancję wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz o międzynarodowe standardy zarządzania kulturą. Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.

Inauguracja VII edycji studiów odbyła sie 20 października o g. 10.00 na Uniwersytecie Warszawskim. Po uroczystości inauguracyjnej, studenci mieli okazję uczestniczyć w zajęciach integracyjnych przygotowujących do dalszej, wspólnej pracy podczas studiów oraz w pierwszym z cyklu spotkań z praktykami kultury w Galerii Kordegarda.

Więcej informacji nt. studiów znajduje się na stronie: http://www.kursnakulture.pl/sub,pl,studia-podyplomowe.html