Settings and search
Relacja z warsztatów Klubu Kultura-Biznes-Media
29 maja odbyła się konferencja Klubu Kultura-Biznes-Media „Czy dialog świata biznesu i kultury jest możliwy? Projektowanie efektywnych ofert sponsoringowych" z udziałem polskich przedstawicieli instytucji kultury i biznesu. Celem konferencji było stworzenie możliwości spotkania obu środowisk, ale również realizacja warsztatów dla przedstawicieli kultury, którzy mogli zasięgnąć porady praktyków w zakresie tworzenia ofert dla biznesu.
Warsztaty prowadzili Piotr Glen (Dyrektor ds. Zaangażowania Społecznego PZU), Kazimierz Monkiewicz (Zastępca Dyrektora ds. Rozwoju Kultury NCK), Tomasz Włodarczyk (Brand Manager Grolsch) oraz Radosław Drabik (właściciel KinoMedia). Pilotażowa forma warsztatów służyła wypracowaniu efektywnej formy spotkań przedstawicieli kultury i biznesu, których realizacja na szerszą skalę jest planowana przez Narodowe Centrum Kultury, we współpracy z PZU.