WYMIAR PRAWNOPOLITYCZNY

  1. POLITYKA KULTURALNA. Współczesne wyzwania – przykład Niemiec – Weronika Pokojska
  2. SEKTOR KULTURY W POLSCE. Organizacja, finanse, otoczenie – Olga Kosińska
  3. PRAWO AUTORSKIE W INSTYTUCJACH KULTURY. Polityka otwartości na przykładzie galerii i muzeum – Anna Pluszyńska
  4. POLITYKA PUBLICZNA I ZARZĄDZANIE PUBLICZNE. Wyzwania w obszarze zarządzania kulturą – Katarzyna Plebańczyk
  5. ORGANIZACJE POZARZĄDOWE W SEKTORZE KULTURY. Specyfika zarządzania na przykładzie wybranych fundacji muzycznych – Olga Kosińska, Małgorzata Gądek
    WYMIAR LUDZKI
  6. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZACJI KULTURY. Muzea w otoczeniuspołecznym – Łukasz Gaweł
  7. ZARZĄDZANIE KARIERĄ ARTYSTYCZNĄ. Kilka punktów widzenia – Katarzyna Plebańczyk
  8. PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJACH KULTURY. Autokraci, demokraci, demiurgowie i kapłani – Marcin Laberschek
    WYMIAR ZARZĄDCZY
  9. ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W KULTURZE. Co nowego? Potrzeba demistyfikacji,  automatyzacja zadań i ekologia – Małgorzata Ćwikła
  10. 1POŚREDNIE FINANSOWANIE W KULTURZE. Perspektywa meksykańskiego programu fiskalnego dla artystów Pago en Especie – Katarzyna Kopeć
  11. 1ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W KULTURZE. Studium przypadku Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius – Katarzyna Barańska, Katarzyna Zięba
  12. BADANIA W SEKTORZE KULTURY. Wybrane metody i techniki badawcze – Agnieszka Konior
  13. MARKETING W ORGANIZACJACH KULTURY. Zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach – Anna Pluszyńska, Marcin Laberschek
Używamy plików cookies (szczegóły znajdują się w zakładce „Polityka prywatności”). Jeśli nie chcesz, by „ciasteczka” były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia przeglądarki. Jeśli jednak się na to zgadzasz, wciśnij