Ustawienia i wyszukiwarka
WYMIAR PRAWNOPOLITYCZNY
- POLITYKA KULTURALNA. Współczesne wyzwania – przykład Niemiec – Weronika Pokojska
- SEKTOR KULTURY W POLSCE. Organizacja, finanse, otoczenie – Olga Kosińska
- PRAWO AUTORSKIE W INSTYTUCJACH KULTURY. Polityka otwartości na przykładzie galerii i muzeum – Anna Pluszyńska
- POLITYKA PUBLICZNA I ZARZĄDZANIE PUBLICZNE. Wyzwania w obszarze zarządzania kulturą – Katarzyna Plebańczyk
- ORGANIZACJE POZARZĄDOWE W SEKTORZE KULTURY. Specyfika zarządzania na przykładzie wybranych fundacji muzycznych – Olga Kosińska, Małgorzata Gądek
WYMIAR LUDZKI - SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZACJI KULTURY. Muzea w otoczeniuspołecznym – Łukasz Gaweł
- ZARZĄDZANIE KARIERĄ ARTYSTYCZNĄ. Kilka punktów widzenia – Katarzyna Plebańczyk
- PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJACH KULTURY. Autokraci, demokraci, demiurgowie i kapłani – Marcin Laberschek
WYMIAR ZARZĄDCZY - ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI W KULTURZE. Co nowego? Potrzeba demistyfikacji, automatyzacja zadań i ekologia – Małgorzata Ćwikła
- 1POŚREDNIE FINANSOWANIE W KULTURZE. Perspektywa meksykańskiego programu fiskalnego dla artystów Pago en Especie – Katarzyna Kopeć
- 1ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W KULTURZE. Studium przypadku Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Maius – Katarzyna Barańska, Katarzyna Zięba
- BADANIA W SEKTORZE KULTURY. Wybrane metody i techniki badawcze – Agnieszka Konior
- MARKETING W ORGANIZACJACH KULTURY. Zastosowanie koncepcji marketingu mix na przykładach – Anna Pluszyńska, Marcin Laberschek