Media społecznościowe 2015

Data publikacji: 27.01.2016
Średni czas czytania 2 minuty
drukuj

Tytuł: Media społecznościowe

Autor: Marta Smaga, Anna Robotycka, Mateusz Ratajczak, Maciej Rynkiewicz, Barbara Chabior, Bartosz Chochołowski

Rok wydania raportu: 2015

Finansowanie: FACEADDICTED, WebTalk sp. Z o.o., Biuro Podróży Reklamy, click community, NuOrder sp z o.o., Agencja social media Think Kong, zjednoczenie.com

Opis: Raport szeroko podejmujący temat mediów społecznościowych. Marketing w mediach społecznościowych jest już na tyle dojrzały i na tyle długo obecny w świadomości społecznej, że stanowi on nieodłączną część wizerunku różnych firm czy instytucji. Tylko czy potrafią one korzystać z jego możliwości we właściwy sposób? O ocenę poproszono ekspertów w tej dziedzinie. Poruszono również kwestię sukcesu kampanii w social media. Nie ma na to jednej, skutecznej recepty, warto jednak przyglądać się kampaniom, które odniosły sukces, jak również poznać uwagi ekspertów. Ważny jest też wybór odpowiedniego kanału kontaktu z odbiorcami. Nie musi to być koniecznie Facebook. Mamy również do wyboru Twitter, Instagram, YouTube czy Snapchat. Każdy z serwisów skupia się na innej grupie docelowej, warto zatem zastanowić się, które narzędzie będzie najbardziej odpowiednie dla danej firmy czy instytucji.

Zasięg: ogólnopolski

Język: polski

Słowa kluczowe: media społecznościowe, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, promocja, komunikacja