Cultural Skills Academy - szkolenia

Data publikacji: 08.02.2016
Średni czas czytania 6 minut
drukuj

We współpracy z British Council, Arts Marketing Association, The Audience Agency, Goldsmiths University rozpoczynamy projekt Cultural Skills Academy – trzydniowe szkolenia w następujących obszarach: budowanie publiczności, planowanie strategii w mediach, tworzenie modeli biznesowych.

 

Cultural Skills Academy - szkolenia
Fot. British Council CAS

Kursy mają na celu wyposażenie pracowników sektora kultury w praktyczne umiejętności i wiedzę, a w rezultacie wspierać rozwój oraz profesjonalizację tych obszarów w Polsce.   

Kursy będą prowadzone w języku angielskim przez ekspertów brytyjskich instytucji: Arts Marketing Association, The Audience Agency oraz University of Goldsmiths.

Program Cultural Skills Academy został przygotowany specjalnie z myślą o polskich odbiorcach, opartych na najlepszych brytyjskich i międzynarodowe przykładach. Uczestnicy wezmą udział w zajęciach zarówno teoretycznych, jak i praktycznych, a po zakończeniu kursu objęci zostaną opieką doświadczonego tutora.

Po ukończeniu wybranego przez siebie kursu, uczestnicy zostaną zaproszeni do włączenia się w międzynarodową sieć praktyków działających w dziedzinie kultury i przemysłów kreatywnych, a tym samym będą mieć szansę na wymianę doświadczeń i pomysłów na współdziałanie i wymianę doświadczeń.

Szkolenia i terminy

  • Planowanie strategii w mediach cyfrowych: 6-8 kwietnia 2016
  • Budowanie publiczności: 13-15 kwietnia 2016 
  • Tworzenie modeli biznesowych 18-20 kwietnia 2016

Każdy z kursów trwa 3 dni. Zajęcia prowadzone są w języku angielskim; odbywają się w godz. 9:00–17:00

Rekrutacja:

FORMULARZ REJESTRACYJNY można wypełniać do 15 marca 2016 (włącznie). 

Lokalizacja:

Centrum Konferencyjne Zielna
ul. Zielna 37
00-108 Warszawa

Koszt:

 1150 PLN (zwolnione z VAT)

Cele:

  • Zachęcenie osób pracujących w sektorach kultury i przemysłów kreatywnych do wdrażania nowych, niestandardowych sposobów myślenia i podejścia do realizowanych projektów
  • Wzmocnienie kompetencji zawodowych i poszerzenie wiedzy kadr kultury
  • Zbudowanie międzynarodowej sieci praktyków działających w dziedzinie kultury i przemysłów kreatywnych 

Programy szkoleń:

1.Tworzenie modeli biznesowych

Dla kogo: Kurs adresowany jest do doświadczonych pracowników sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którzy chcą poznać nowe metody tworzenia modeli biznesowych oraz szukają możliwości rozwoju swojej organizacji, w szczególności w zakresie zawierania strategicznych partnerstw z innymi instytucjami działającymi w sektorze kultury. Uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się własnymi doświadczeniami oraz pomysłami na nowe rozwiązania z grupą kursantów.

Elementy programu:

  • potencjał sektora w zakresie tworzenia wartości (value creation) – estetycznej, społecznej i finansowej
  • mierzenie efektywności działań
  • znaczenie inteligencji emocjonalnej w tworzeniu modeli biznesowych
  • tworzenie i wdrażanie modeli biznesowych i finansowych

2.Budowanie publiczności

Dla kogo: Kurs adresowany jest do menedżerów średniego i wyższego szczebla z sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którym znane jest zagadnienie budowania publiczności, i którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych trenerów, którzy podzielą się szeregiem przykładów z Wielkiej Brytanii oraz z własnej praktyki zawodowej. Program oparty jest na założeniu, że publiczność jest punktem wyjścia dla wszelkich działań danej instytucji. Uczestnicy będą zachęcani do dzielenia się doświadczeniami oraz wyzwaniami z zakresu budowania publiczności – zostaną one omówione wraz z propozycją konkretnych działań i rozwiązań.

Elementy programu:

  • tworzenie strategii rozwoju publiczności
  • analiza profilu obecnej i przyszłej publiczności
  • bariery zaangażowania publiczności i sposoby ich pokonywania
  • angażowanie trudno dostępnych i zróżnicowanych publiczności
  • budowanie publiczności w praktyce
  • monitorowanie i ewaluacja strategii

Więcej szczegółów można znaleźć w broszurze.

3.Planowanie strategii w mediach cyfrowych

dla kogo: Kurs adresowany jest do specjalistów marketingu średniego i wyższego szczebla z sektora kultury i przemysłów kreatywnych, którzy na co dzień pracują w oparciu o cyfrowe kanały komunikacji i chcieliby poszerzyć swoją wiedzę oraz rozwinąć umiejętności w tym zakresie.

W jaki sposób odpowiednio dobrać właściwe kanały komunikacji z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki organizacji oraz jej odbiorców? W trakcie kursu zaprezentowany zostanie szereg narzędzi pomocnych w budowaniu publiczności i rozwijaniu potencjału instytucji.

Elementy programu:

  • tworzenie strategii działań w mediach cyfrowych
  • narzędzia i kanały cyfrowe
  • dane analityczne niezbędne do stworzenia strategii cyfrowej
  • angażowanie aktualnych oraz potencjalnych odbiorców poprzez kanały cyfrowe
  • innowacje w mediach cyfrowych