
Jan Strycharz - ekonomista, który wykształcenie zdobywał w Hertie School of Governance w Berlinie czy Uniwersytecie Gergetown w Waszyngtonie. W ciągu ostatnich 12 lat był autorem i wykonawcą wielu projektów szkoleniowych, warsztatowych czy konferencyjnych dotyczących innowacji biznesowej, czy społecznej. Prowadzi procesy innowacyjne wykorzystujące wiedzę o kliencie do wprowadzenia ulepszeń w produktach usługach, czy też procesach wewnętrznych. W przeszłości m.in. autor i kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Liderów Kultury. Współtworzył także pierwszy polski podręcznik do ekonomii kultury. Współpracował z szeroką gamą Instytucji Kultury (np. Festiwal Kultury Żydowskiej, Małopolski Instytut Kultury, Wrocławski Instytut Kultury, Biuro Kultury Miasta Warszawa, BWA Wrocław) klientów biznesowych (np. Comarch, Motorola Solutions, PwC Polska, HSBC, ERGO Design), jak i instytucjonalnych (np. Ministerstwo Rozwoju, Komisja Europejska, Uniwersytet Jagielloński).

Łukasz Maźnica - ekonomista specjalizujący się w ekonomii kultury, trener i facylitator Design Thinking, badacz doświadczeń użytkowników z 8-letnim doświadczeniem w badaniach jakościowych i ilościowych. Jako mentor i doradca współpracuje z firmami, administracją publiczną, organizacjami pozarządowymi - a w szczególności z instytucjami kultury. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z Design Thinking. Szkolił i prowadził procesy design thinking m.in. dla: Strefy Kultury Wrocław, Małopolskiego Instytutu Kultury, Muzeum Narodowego w Krakowie, ABB, Hitachi Energy, Martes Sport, Festiwalu Kultury Żydowskiej w Krakowie, Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko. Łukasz Maźnica jest jednym ze współautorów pierwszego w Polsce podręcznika akademickiego z zakresu Ekonomii Kultury (Kultura i rozwój społeczno-gospodarczy, wydawnictwo Narodowego Centrum Kultury). Jest także autorem i koordynatorem merytorycznym projektu kulturlab.org.