Budowanie strategii PR instytucji kultury | warsztaty w NCK | 01.07.2016

ul. Płocka 13, Warszawa - ul. Płocka 13, Warszawa
Pon. 6 czerwca — Pt. 1 lipca 2016 r.
Cena biletu: 100 PLN
Strategia PR warsztaty NCK
Strategia PR warsztaty NCK

Rekrutacja: 06-19.06.2016

Strategia PR instytucji kultury - wyzwanie?

Czego się nauczysz?:

Część wykładowa zakłada krótkie wprowadzenie do obszaru Public Relations, uporządkowanie narzędzi PR oraz ustalenia zasadności posiadania strategii PR.

Podczas części warsztatowej będziemy rozmawiać m.in. o tym co to jest PR, dla kogo i jak go serwować. Będziemy rozmawiać o korelacji strategii PR i innych obszarów instytucji w funkcjonowaniu wewnątrz i na zewnątrz. Popracujemy w obszarze sytuacji kryzysowych i porozmawiamy o kilku przykładach z życia.

Metody i narzędzia: wykład + dyskusja + warsztat

Termin: 1 lipca 2016, godz. 10.00 - 16.00

Miejsce szkolenia: siedziba Narodowego Centrum Kultury, ul. Płocka 13, Warszawa

Prowadzący: Jan Kowalski, Marzena Strąk

Ilość uczestników: 15

 

REKRUTACJA

Kryteria naboru: FORMULARZ REJESTRACYJNY naboru można wypełniać między 6 a 19 czerwca 2016 r. Kolejność zgłoszeń będzie podstawowym kryterium wyboru.

Wyniki rekrutacji: o wynikach rekrutacji poinformujemy aplikujących mailowo na 2 tygodnie przed terminem szkolenia (20.06.2016).

Koszt: Zależy nam na profesjonalizacji Kadry Kultury, zatem dzielimy się kosztem po połowie. Narodowe Centrum Kultury pokrywa koszt warsztatu w ok. 50%, wobec tego uczestnik wnosi opłatę 100 zł brutto (81,50 zł netto). 

Wpłaty: Wpłaty należy dokonywać po otrzymaniu mailowego potwierdzenia o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu, które zostanie do Państwa przesłane przez koordynatora szkolenia.

W cenę warsztatów wliczone są:

  • udział w zajęciach,
  • wyżywienie,
  • materiały szkoleniowe,
  • zaświadczenie o udziale w warsztacie.

Kontakt: Anna Ładna, aladna@nck.pl, 22 2 100 132