Andrzej Smoliński

Data publikacji:
2 minuty

„Moją pasją jest wszystko co związane z budowaniem marek oraz tworzeniem i urzeczywistnianiem wizji”.

Andrzej Smoliński
Andrzej Smoliński

W ciągu ostatnich 10 lat Dyrektor ds. Rozwoju Wydziału Ekonomicznego Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Zastępca Dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin odpowiedzialny za: planowanie i koordynację procesu wdrażania strategii marki Szczecin _ Floating Garden 2050, realizację kampanii marketingowych dużych wydarzeń miejskich oraz nadzór w zakresie spraw związanych z promocją i wizerunkiem miasta. Opiniował i koordynował przygotowaniem dokumentacji związanej z ofertami i wnioskami w zakresie współpracy z partnerami zewnętrznymi (sponsorami). Kierował zespołem realizującym między innymi: 3 letnią kampanię Odkryj na dobre _ Szczecin, Szczecin _Floating Garden 2050, wieloletnią kampanię ambasadorową Szczecin z całego serca polecam _ Ambasador, dwuletnią kampanię Finału The Tall Ships’ Races 2013 oraz Baltic Tall Ships Regatta 2015, kampanie Międzynarodowego Festiwalu Sztucznych Ogni PYROMAGIC 2012, 2013, 2014 i 2015.

Absolwent Szkoły Trenerów Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu oraz Akademii zarządzania – szkoleń dla trenerów organizowanej przez Infrapark S.A.

Coach, absolwent The Cornerstone Coaching – Filary Coachingu programu aprobowanego w ICF Global. Kluczowy Doradca Biznesowy w Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej.

Prezes Stowarzyszenia Liderów i Fundraiserów. Współtwórca Szczecińskiego Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych SEKTOR 3 oraz Zachodniopomorskiej Federacji Pozarządowej.

Z zamiłowania i wykształcenia filozof, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Szczecińskiego