Ustawienia i wyszukiwarka
Zamówienia publiczne







Jak zarządzać złożonym obszarem kultury, by optymalnie służył on społeczeństwu? Jak wyceniać wartość kultury w różnych jej aspektach? Ile w kulturze powinno być rynku, a jaka jej...

Czy Polacy są kreatywni? Jeśli tak, to czy kreatywne jest polskie społeczeństwo? Gdzie szukać zasobów kreatywności zgodnie uznawanych dziś za jeden z kluczowych czynników...

Do jakiego stopnia wzrost kreatywności jest procesem autonomicznym, a do jakiego można na niego wpływać? Jak wspierać naturalną, wrodzoną kreatywność? Czy kreatywności można się...

Czy kulturowa produkcja komercyjna, zorganizowana w przemysły kultury i przemysły kreatywne powinna być wyłącznie przedmiotem gry popytu i podaży rozgrywanej na wolnym rynku? Czy też może...

Czy możliwe jest podjęcie skutecznych działań kulturalnych w momencie, gdy faktycznymi instytucjami biorącymi udział w cyrkulacji treści kultury są coraz częściej serwisy internetowe,...

30 marca 2010 r. w Auli A Collegium Civitas zainaugurowaliśmy cykl seminariów "Kultura i Rozwój". Tematem pierwszego spotkania była sztuka współczesna, jej wpływ na...