Transmedia i grywalizacja: jak budować nielinearną narrację przy użyciu elementów i metodologii projektowania gier

Data publikacji:
Średni czas czytania 1 minuta
drukuj

Opowieści mają początek i zakończenie. Bohaterów, których losy prezentowane są w stałej, chronologicznej sekwencji zdarzeń, zaprojektowanej przez autora.

Transmedia i grywalizacja: jak budować nielinearną narrację przy użyciu elementów i metodologii projektowania gier
pionki na planszy

Czy dzisiejszy świat ma czas, aby śledzić długie opowieści? Czy nie lepiej byłoby uszyć z nich otwarta rzeczywistość, którą odbiorca może eksplorować po swojemu? Jakie wyzwania stają przed narracją w kulturze wyboru i natychmiastowej gratyfikacji?

Podczas warsztatów zaprezentujemy metody zmiany narracji z linearnej na otaczającą. Weźmiemy na warsztat jedną z kaszubskich legend związanych z morzem i ze znanych komponentów zbudujemy środowisko, w którym goście doświadczą opowieści z wrażeniem całkowicie wolnego wyboru. Zbudujmy razem drugą stronę lustra!

Prowadzący: Piotr Milewski

Długość: warsztat jednodniowy

Termin: 20 października 2017 w godz. 14.00 – 17.00

Liczba uczestników: 20 osób

Miejsce: Muzeum Emigracji w Gdyni