galeria

Raport: Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020

4 października 2016

Tytuł: Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów w Polsce 2016-2020

Autor: Paweł Wesołowski, Maciej Korzeniowski, Witold M. Orłowski, Beata Cichocka-Tylman, Alessandro Beda,

Rok wydania raportu: 2016

Finansowanie: PwC

Opis: Raport PwC to omówienie aktualnej sytuacji branży rozrywki i mediów w Polsce na tle globalnych trendów. Autorzy na tej podstawie zarysowują perspektywę rozwoju dla poszczególnych segmentów tego sektora. Raport zwraca uwagę na fakt, że obecnie szybkość zmian zachodzących na polu technologii, a także szybkie zmiany potrzeb konsumentów wymagają od branży ciągłej czujności i elastyczności. Jednocześnie, choć warto trzymać rękę na pulsie globalnych trendów, autorzy przestrzegają przed błędem polegającym na zbyt szerokim uogólnieniu. Globalne tendencje nie zawsze muszą mieć odzwierciedlenie w lokalnych rynkach i upodobaniach. Pominięcie tego faktu może oznaczać utratę klienta, który nie jest dziś już wyłącznie nabywcą, ale powinien być zaangażowanym odbiorcą.

Zasięg: Polska

Język: polski

Słowa kluczowe: media, rozrywka, telewizja, reklama, gry wideo, rozwój, nowe technologie

Pobierz