Publikacja pt. Komunikacja marketingowa w architekturze w formie e-booka

Data publikacji: 19.02.2013
Autor: Kurs na kulturę
Średni czas czytania 3 minuty
drukuj

Książka Rafała Janowicza, która zajęła II miejsce w VIII edycji (2011) konkursu na pracę doktorską z dziedziny nauk o kulturze, realizowanego przez Narodowe Centrum Kultury w ramach programu „Kurs na Kulturę”, została wydana w formie e-booka.

Pragnąc dotrzeć ze swoimi wydawnictwami do jak najszerszego grona odbiorców Narodowe Centrum Kultury wychodzi naprzeciw współczesnym trendom i zmienia dotychczasową politykę wydawniczą. Od stycznia 2013 r. tradycyjnym publikacjom książkowym towarzyszyć będą ich elektroniczne odpowiedniki. Sukcesywnie też wcześniejsze publikacje NCK, będą wydawane w tej formie.

Tymczasem, w pierwszej fazie projektu w 2012 r. NCK udostępniło w internetowej księgarni kilka książek. Wśród nich znajduje się książka pt. "Wizualna komunikacja marketingowa w architekturze" Rafała Janowicza wydana w ramach programu Kurs na Kulturę.

Jak przekonuje przewodnicząca Komisji Konkursowej, która uhonorowała pracę II miejscem w konkursie na najlepszą pracę doktorską, prof. Anna Zeidler-Janiszewska „książkę Rafała Janowicza przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z „zaśmieceniem” licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących „efekt choinki”, ale i dobrych, starannie przemyślanych (...)”.

W pierwszej fazie e-booki Narodowego Centrum Kultury dostępne są dla urządzeń typu iPad oraz iPhone i można je kupić w internetowym sklepie książkowym poprzez aplikację iBooks. Internetowe wydania książek NCK tworzone są w formacie ePub i iBooks. Ceny wydań internetowych są znacznie niższe niż ich wydania papierowe.

Książkę Rafała Janowicza można nabyć za 6,99 euro https://itunes.apple.com/pl/book/komunikacja-marketingowa-w/id587777126?mt=11

Więcej o e-bookach wydanych przez NCK na stronie http://www.nck.pl/artykuly/100491-erewolucja-w-wydawnictwach-kulturalnych.html