Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka

Europejskie Centrum Solidarności - plac Solidarności 1, 80-863 Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności
Czw. 20 — Pt. 21 kwietnia 2017 r.
Cena biletu: 100 PLN
Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka
logo konferencji Marketing w kulturze

Kadra Kultury objęła patronatem Konferencję Marketing w kulturze, która odbędzie się już po raz drugi, tym razem w dniach 20-21 kwietnia 2017. Konferencja będzie transmitowana na żywo, a nagrania z poszczególnych wystąpień będą dostępne online po wydarzeniu.

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja - trendy - praktyka to dwudniowe, organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia spotkanie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku.

Podczas drugiej edycji konferencji będą się toczyć rozmowy o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.

Więcej informacji znajduje się na oficjalnej stronie Konferencji Marketing w kulturze.

Konferencja będzie transmitowana na żywo, a później nagrania będą dostępne online.

W trakcie oczekiwania można zapoznać się i przypomnieć sobie jak było w zeszłym roku oglądając nagrania z konferencji na kanale youtube Instytutu Kultury Miejskiej.