Raper stworzył klip w kosmosie! Zobacz jego hołd dla Stanisława Lema

Data publikacji: 29.03.2016
Średni czas czytania 2 minuty

Polska  Stacja Kosmiczna L.E.M., spalający się w atmosferze PIRX oraz brak grawitacji w nowym teledysku Igorilli do piosenki "Wysokie napięcie".

Raper  Igorilla lubi zaskakiwać i bawić się konwencjami. Tym razem, by uczcić 10. rocznicę śmierci Stanisława Lema, zabiera nas w podróż na orbitę okołoziemską, gdzie w niedalekiej przyszłości swoją misję realizuje Polska Stacja Kosmiczna L.E.M. Teledysk jest hołdem złożonym autorowi "Solaris" oraz "Powrotu z gwiazd", który jest klasykiem światowego science-fiction.

Widowiskowy, zrealizowany z rozmachem, teledysk powstał dzięki wsparciu Narodowego Centrum Kultury i jest dziełem reżysera oraz operatora Adama Andrzejewskiego. Wraz z zespołem fascynatów kosmosu i tematyki science-fiction stworzył sugestywną, filmową wizję, jakiej nie było jeszcze w polskich klipach.

"Wysokie Napięcie" to singiel zapowiadający solową płytę rapera i wokalisty, znanego z zespołu Mama Selita. Album zatytułowany "Wbrew" ukaże się w tym roku. Muzycznie "Wysokie Napięcie" to emocjonalne, osobiste i rzucane z precyzją wersy, pulsujące syntezatory i gęsty rytm. Za produkcję muzyczną odpowiada Olo Mothashipp, który na swoim koncie ma współpracę m.in. z Pablopavo, Vavamuffin czy Mariką.